Блог вчителів української мови та літератури Тернопільського району

Блог вчителів української мови та літератури Тернопільського району

27 жовтня 2014 р.

Про засідання школи молодого вчителя української мови і літератури на тему: «Удосконалення професійної компетентності молодих учителів української мови та літератури»



«Майстерність не є якимось особливим мистецтвом, що вимагає таланту, але це спеціальність, якої треба навчатись, як треба навчити лікаря його майстерності, як треба навчити музиканта» 
А. С. Макаренко
Творчість, майстерність,
досконалість – це, насамперед,
наполеглива праця.
В. Сухомлинський

24. 10. 2014 р. на базі НВК «Великобірківська ЗОШ І-ІІІ ст.- гімназія  ім. Степана Балея» відбулося засідання школи молодого вчителя української мови і літератури на тему: «Удосконалення професійної компетентності молодих учителів української мови та літератури». На засіданні обговорювався план роботи школи молодого вчителя на 2014-2015 навчальний рік. Молоді вчителі ознайомилися із методичними рекомендаціями щодо вивчення української мови і літератури у 2014-2015 н.р.
Методистом Стрийвус Н.Б., та керівником школи молодого вчителя Бас О.О. проведено інструктаж з планування роботи вчителя, щодо підготовки молодого вчителя до уроку, ведення шкільної документації, проведено  аналіз навчальних програм , опрацьовано  пояснювальні записками до них. Опрацьовано критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
Молоді вчителі мали змогу відвідати урок у керівника школи молодого вчителя Бас О.О. в 6 класі на тему :«Л.Українка «Мрії», «Як дитиною бувало». Дитинство поетеси, роль родини у вихованні. Неповторний світ дитинства у цих поезіях».
За круглим столом відбулося  обговорення відвіданого уроку, проводилося анкетування, з метою вивчення запитів молодих спеціалістів у наданні методичної допомоги, а також повідомлено питання для роботи  між засіданнями
·        Підготуватися до дискусії «Як зробити урок ефективним»
·         Познайомитись з методичними рекомендаціями щодо  самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку і т.д.

·        Опрацювати ефективні форми і методи контролю навчальних досягнень учнів. Огляд різних видів контролю за навчанням: попередній, біжучий, повторний, тематичний, періодичний, підсумковий, комплексний.


Немає коментарів:

Дописати коментар