Саме для збереження
морально-духовного світу дитини, її психічного здоров’я, актуальним постає
питання про пошук нових методів психотерапевтичних впливів, які допомогли б
дитині «зняти тягар з тендітної душі», знайти вихід з певної життєвої ситуації,
розв’язувати конфлікти з самим собою та світом, що нас оточує; знизити стреси
та втому, пов’язану з навчанням і наповнювати свою душу позитивними емоціями,
приємними враженнями; сприяти творчому самовираженню, розвитку уяви. Тому,
провідне місце у проблемі збереження психічного здоров’я підростаючого покоління
відводиться арт-педагогіці – це унікальна технологія , що поєднує в собі мистецтво, навчання, життя.
Арт-педагогіка – особливий напрямок в педагогіці,
за допомогою якого навчання, розвиток та виховання особистості дитини
відбувається на основі мистецтва під час викладання будь-якої дисципліни.
В. О. Сухомлинський неодноразово підкреслював: «Мистецтво – це час і простір, в якому живе краса людської душі. Як
гімнастика випрямляє тіло, так мистецтво випрямляє душу».
20.12.2019
року на базі Буцнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся майстер-клас для творчих учителів української мови і
літератури з проблеми: «Арт- технологія в роботі учителя словесника» за участю Дмитришин
Марії Миронівни, учителя української мови і літератури. Філологи району мали
можливість ознайомитися із застосуванням елементів біоадекватної та
арт-технології на уроці української мови
у 6 класі на тему : «Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників».
( Конспект уроку)
Теоретичне
обґрунтування даної проблеми представила
методист Стрийвус Н.Б.
Немає коментарів:
Дописати коментар