13 грудня 2019 року на базі НВК «Великогаївська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» для учителів – словесників Тернопільського району та учителів Великогаївської і Білецької ОТГ методистом відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО Кондирєвою Майєю Миколаївною проведено тренінг з проблеми «Підготовка учнів 5-11 класів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури: стратегія і тактика».
Мета заходу – надання
освітніх послуг учителям для забезпечення належного рівня підготовки учнів 5-11
класів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури в
умовах запровадження Нової української школи;
залучення словесників до спільного пошуку ефективних шляхів фахового розвитку
та розробки зразків навчального матеріалу для використання його в освітньому
процесі відповідно до вимог сучасної мовно-літературної освіти.
Завдання
тренінгу:
·
ознайомлення
учасників з нормативно-правовими
документами, основними вимогами щодо підготовки до проведення і проведення
зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури та сучасного
уроку української мови і української літератури;
·
формування
уявлення про змістове наповнення програми зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури;
·
сприяння
критичному осмисленню інформації з порушеної проблеми з різних джерел та
вироблення умінь аналізувати, синтезувати, узагальнювати, оцінювати, самостійно
представляти її у презентації,
друкованому виданні, на ресурсах інтернету;
·
удосконалення
уміння учителів учити учнів застосовувати основні прийоми розв’язування тестових
завдань, складати відповідної структури власне
висловлення, використовуючи приклади з
літератури, інших видів мистецтва та життя;
·
розвивати
мовленнєво-методичні уміння сучасного учителя-словесника для налагодження та
зміцнення стосунків у колективі (педагогічному та учнівському).
Під час тренінгу
Майєю Миколаївною було зосереджено увагу
учителів на методичних акцентах під час
підготовки учнів 5-11 класів до ЗНО з української мови і літератури:
-
опрацювання
програми ЗНО-2020 з української мови і літератури і встановлення рівня її
відповідності навчальній програмі для конкретного класу;
-
аналіз
змісту тестових завдань попередніх років;
-
підготовка
тестових завдань для проведення контролю
навчальних досягнень з урахуванням вимог ЗНО;
-
щоурочне планування роботи, спрямованої на формування
в учнів певного виду умінь і навичок, які відповідають програмі ЗНО;
-
систематичне
ведення словника культури мовлення і слововживання;
-
укладання
хронологічних таблиць, паспорта твору, блок – схем прочитаного;
-
використання
у навчальному процесі УДО, таблиць-опор, які сприяють систематизації засвоєння
знань;
-
спрямування
роботи на уроках розвитку мовлення на формування умінь учнів складати власні
висловлення, відповідно структуруючи свої міркування, удосконалюючи написане;
-
ознайомлення
учнів із коментарями УЦОЯО до оцінювання змісту власних висловлень попередніх
років, типами помилок;
-
ознайомлення
з навчально-методичними комплексами та ресурсами інтернету, призначеними для
підготовки до ЗНО.
Немає коментарів:
Дописати коментар